marți, 13 ianuarie 2009

Inceput de an.


A inceput 2009-le, mai e putin si se termina si asta. :))
Are rost sa'mi propun ceva pentru anul acesta? Nu. Dar totusi hai sa scriem ca avem blog si e hostat free de blogspot.com.
In anul acesa imi propun sa diminuez inflatia, sa stopez criza economica mondiala, sa ofer popoarelor sarace mancare, sa gasesc antidot sidei, sa restructurez guvernul si sa o gasesc pe Magda Ciomac si sa pun punct razboiului din Fasia Gaza.
Bun, acum ca v'am impresionat o sa trecem la lucruri serioase. Categoric nu voi indeplini nimic din ce am spus. Nici macar nu'mi doresc si nici macar nu sunt interesat. Probabil ca anul acesta o sa beau in continuare litri de cola (astfel voi salva fabrica de la falimentare daca tot e criza ).
Multi sustin ca e un nou inceput. Nou inceput pentru ce? Haideti sa fim realisti si sa vedem ca anu acesta reprezinta inceputul sfarsitului pentru multe lucruri. Spre exemplu, 2009 e inceputul sfarsitului varstei mele de 16 ani.
Sa speram ( daca speranta e ceva real ) ca imbecilitatea, prostia si idiotenia nu ne vor impiedica sa traversam anul acesta, intr'un mod mai mult sau mai putin glorios ca cel precedent. Salut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu