vineri, 30 ianuarie 2009

De umplutura



Ah. Ce saptamana. Ce sfarsit de semestru. Nici nu are rost sa fac o retrospectiva pentru ca mi'as aduce aminte de faptul ca sunt corigent la mate. Sunt fericit ca inca ma mai pot bucura de conexiunea la internet, cu toate ca am semnat un contract pentru o conexiune de 2mb/s iar eu beneficiez de o conexiune de 200kb/s.
Totusi, in mometele mele de luciditate, ma gandeam serios asupra viitorului. Daca o sa mor? Moartea in sine nu ma sperie. Ma lasa rece. ( da, chiar o sa ma lase rece :)) ) Dar unde ajung? Am fost rau sau bun? Am facut binele sau raul ? In fine, ma depaseste situatia.
In caz ca mor, o sa fiu alaturi de voi. Cand o sa va duceti la vale, eu o sa fiu cel ce va sare'n spate.
Totusi, vreau zapada.
Pentru cei care se intreaba de ce sar de la o idee la alta...e problema mea. E blogul meu. Fac ce vreau eu. Scriu cum vreau eu. Si daca sar de la o idee la alta, e pentru ca vreau EU.
Salut:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu