duminică, 18 ianuarie 2009

Grijile de zi cu zi


Din ciclul "Cainele moare de drum lung, iar prostul de grija altuia", ma gandesc sa va impartesesc, intamplarea virtuala petrecuta azi.
Grijile cotidiene nu se rezuma la criza economica, problema gazelor, calamitati naturale. Ele sunt mult mai "profunde". Sa incepem.
Intru pã mess, atasez un status mai dubios si pitzipoancele imi sar in cap. "Oai ce stts", "yeah..adevarat" , "stts tau ce inseamna" , "ce sts" si alte penibilitati care fac parte din campul lexical al acestora. Intrebarea care mi se zbãtea in cap era urmatoarea: "De ce ?". De ce nu sunt lasat in pace de tipele gen "xOxO" / "muah muah" ? Stã lume'n loc de statusul meu? N'au altceva mai bun de facut decat sa creeze o enciclopedie de statusuri? Criza economica se datoreaza dubiozitatii ( cuvant care nu cred ca exista dar ar face bine sa fie folosit ) statusului meu? Daca da, nu-mi pasa. Nu'mi pasa daca esti vreo pitzipoanca care'si framanta neuronii pentru a descifra mesajul subliminal al statusului. Toate acestea pentru simplul fapt ca nu'mi pasa !

"Doar gustul tau si umbra ta si mila mea si sila" (enigma zilei.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu