duminică, 11 ianuarie 2009

In loc de intro.


Nu intentionez sa va uimesc. Nu am pe cine si nici cu ce.
Imi place sa scriu. E dreptul meu...dreptul care nu mi'l poate lua nimeni!!!
De fapt, imi place sa ascult Coldplay si sa scriu...nu scriu chestii inteligente, mai de graba sincere. Sinceritatea e mai de pret ca inteligenta...inteligenta se dobandeste, sinceritatea o "antrenezi".
O sa fiu sincer cu voi...sigur nu va cunosc pe toti...iar pe cei care'i cunosc...sigur nu toti imi sunt simpatici...iar cei simpatici pe care'i cunosc sigur ma considera nebun. Si ce'i ? Imi place.
Imi place totul...imi place sa ma duc la cavnic si sa urc cu teleskiul, imi place sa ma duc la zapada in tricou, imi place sa ascult muzica si sa scriu pe blog, imi place sa ma uit la poze vechi dar pretioase, imi place sa rememorez amintiriiiii, imi place litera A, imi place sa scriu ce'mi place si'mi place ca nu imi vin toate'n minte.
Cam atat pentru inceput. Sunt convins ca daca va place asta nici nu o sa mai intrati...si ce'i? O sa citesc singur ce scriu. Ma amuza. Totul ma amuza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu