miercuri, 4 februarie 2009

Nu'mi place!


Nu'mi place sa ma socializez. Defapt, detest cu ardoare chestia asta. Acele zambete largi, imbratisari, chestii dulci care te baga'n diabet...toate de fatzada. Totul incepe cu un simplu "salut", dat unei persoane necunoscute si nepotrivite de aici purcede totul: relatie virtuala, apoi iesit in oras la un suc, apoi "best friends". Dezastruos. Le detest la fel de mult cum detest golu din mine. E ca o gaura neagra in care mi se duce optimismul, cheful de viata...TOT. Dar cu toate acestea, raman destul de lucid ca nu cumva sa'mi caut refugiul in lumea prietenosilor. Nu inteleg, n'am inteles si nu voi intelege persoanele acelea care stau mereu cu zambetul ranjit pe fatza, asteptand sa socializeze cu necunoscutii. Prieteniile, dupa umila dar sanatoasa mea parere, trebuie sa fie putine la numar dar de durata. Imi place sa critic pe altii. M'am nascut pentru a critica, traiesc pentru a critica, si voi muri (spre rumoarea mea ) criticat. Oricum, va doresc ceea ce'mi doriti voi mie. :) Salutari

4 comentarii:

  1. si totusi... cum incepe o prietenie de durata?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca e un "ritual". In cazul meu o prietenie de durata o inceput cu niste reprosuri si o discutie mai mult decat rece. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. relatie virtuala...suc..patetic. Ar trebui sa fie...relatie virtuala, apoi Happy Meal . Am calculatorrrrrrrr

    RăspundețiȘtergere